-
sebdoyeley
- Member+
I was in Mekele last week, every agame is Armed with cheap crotian uzzy
I can see from my Hotel on agame pushing old Russian tank to fit in, in hs living room a very odd time we living in,

Re: I was in Mekele last week, every agame is Armed with cheap crotian uzzy
YOUR QEDADA HAMASENAY ANU'ZZ WILL NEVER DARE GO AWAY FROM YOUR WELFARE CHECK IN AMERICA.. I BET YOUR QEDADA HAMASENAY ANU'ZZ WANTS TO BE PENETRATED BY AK47 HOPING IT IS A MATCH FOR MY ANACONDA PENETRATING YOUR GI'MATAM HAASENAY ORIFICES.
-
sebdoyeley
- Member+
Anta wedi kelbi ab seb kebri yahaluka.You are dirty with no history,etkorulu nai abo tarik aybelkumn.Anta resah Eritrawi eye maletka kendey kem etnekom tray eyu zerei.I know Awash,deqi,Erirepublic,what can we say about you? ketrin leytin seb ketekusel tenebersebdoyeley wrote: ↑01 Jun 2020, 21:13I can see from my Hotel on agame pushing old Russian tank to fit in, in hs living room a very odd time we living in,![]()
![]()
![]()
Last edited by Degnet on 02 Jun 2020, 12:26, edited 1 time in total.
-
sebdoyeley
- Member+
so now you beggars agame are human. Nah we think otherwise.Degnet wrote: ↑02 Jun 2020, 12:21Anta wedi kelbi ab seb kebri yahaluka.sebdoyeley wrote: ↑01 Jun 2020, 21:13I can see from my Hotel on agame pushing old Russian tank to fit in, in hs living room a very odd time we living in,![]()
![]()
![]()
Ofcourse adgi endika.Neay hade resah adgi ika(keyih wedi keyahti)eyesebdoyeley wrote: ↑02 Jun 2020, 12:26so now you beggars agame are human. Nah we think otherwise.Degnet wrote: ↑02 Jun 2020, 12:21Anta wedi kelbi ab seb kebri yahaluka.sebdoyeley wrote: ↑01 Jun 2020, 21:13I can see from my Hotel on agame pushing old Russian tank to fit in, in hs living room a very odd time we living in,![]()
![]()
![]()
You dirty slave begger,kemeu entezekewn bezi gize eziy kelie mehasebka,lemani
Jegna ika mes Abdelaziz enalezeka teneber.The Eritreans I know are beautiful anta komal.Be dem Eritrawian ke tsegibka do tehadir?aymeslenn sakram
-
sebdoyeley
- Member+
you facebook tagged Pic says differntDegnet wrote: ↑02 Jun 2020, 12:27Ofcourse adgi endika.Neay hade resah adgi ika(keyih wedi keyahti)eyesebdoyeley wrote: ↑02 Jun 2020, 12:26so now you beggars agame are human. Nah we think otherwise.Degnet wrote: ↑02 Jun 2020, 12:21Anta wedi kelbi ab seb kebri yahaluka.sebdoyeley wrote: ↑01 Jun 2020, 21:13I can see from my Hotel on agame pushing old Russian tank to fit in, in hs living room a very odd time we living in,![]()
![]()
![]()
You dirty slave begger,kemeu entezekewn bezi gize eziy kelie mehasebka,lemani
Jegna ika mes Abdelaziz enalezeka teneber.The Eritreans I know are beautiful anta komal.Be dem Eritrawian ke tsegibka do tehadir?aymeslenn sakram